مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 13:202023-02-05اقتصادي

اجرای 17 هزار متر مکعب سازه های آبخیزداری در کهگیلویه و بویراحمد


مدیر کل منابع طبیعی وآبخیز داری کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم اکنون 17 هزار متر مکعب سازه های آبخیزداری استان در قالب 41طرح در حال ساخت هستند که عملیات اجرایی همه این طرح ها در سالجاری آغاز شده است.

- سعید جاوید بخت در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: امسال 624 میلیاردریال اعتبارات ملی از محل اعتبارات ملی، استانی و مدیریت بحران برای توسعه سازه های آبخیزداری در استان اختصاص یافت.

وی بیان کرد: هم اکنون 17 هزار متر مکعب سازه های آبخیزداری استان در قالب 41طرح در حال ساخت هستند که عملیات اجرایی همه این طرح ها در سالجاری آغاز شده است.

مدیر کل منابع طبیعی وآبخیز داری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این سازه ها با 210 میلیارد ریال اعتبار اجرا خواهد شد و زیرساخت های آن در قالب عملیات سنگ ملاتی و خاکی است.

جاویدبخت عنوان کرد: میانگین پیشرفت فیزیکی طرح های آبخیزداری در دست اجرای استان 80درصد است و این طرح ها تا پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت: این طرح ها در قالب 2 هزار و 840 مترمربع بند رسوب گیر طراحی شده، احداث سازه های آبخیزداری مذکور هم اکنون در مرحله برگزاری مراحل قانونی مناقصه است و عملیات اجرایی آنان در اسفند ماه امسال آغاز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 17 هزار متر مکعب سازه های آبخیزداری در کهگیلویه و بویراحمد

اجرای 17 هزار متر مکعب سازه های آبخیزداری در کهگیلویه و بویراحمد