مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 10:452023-02-05اقتصادي

3.5 کیلومتر از بهسازی محور شریانی جنگل گلستان به بهره برداری رسید


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان های گالیکش و مینودشت گفت: پروژه بهسازی و روکش آسفالت محور جنگل گلستان با حضور مسئولان به طول 3.

- 5 کیلومتر به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آنه محمد قرنجیک صبح یک شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: پروژه بهسازی و روکش آسفالت محور جنگل گلستان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به طول 3.

5 کیلومتر بهره برداری شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان های گالیکش و مینودشت افزود: تکمیل نصب سامانه نظارت تصویری محور مینودشت- جنگل گلستان (عبوری روستای لوه) با هزینه 33 میلیارد و 500 میلیون ریال، احداث برید و تثبیت پایین دست پل اجن قره خوجه با هزینه هشت میلیارد و 500 میلیون ریال، تعریض پل تیمور دره با حدود 9 میلیارد ریال اعتبار صرف شده و تثبیت پایین دست پل لوه هم از پروژه های بهره برداری شده دیگر در این روز است.

به گفته وی، محور مینودشت - جنگل گلستان به دلیل تردد مسافران و زوار علی ابن موسی الرضا (ع)، تردد مردم به منطقه گردشگری و توریستی پارک ملی گلستان و جنگل لوه و قرار گرفتن در مسیر حمل و نقل و ترانزیت از غرب به شرق، دارای ترافیک بالا است بوده که با نصب و راه اندازی دوربین ضریب ایمنی محور افزایش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3.5 کیلومتر از بهسازی محور شریانی جنگل گلستان به بهره برداری رسید

3.5 کیلومتر از بهسازی محور شریانی جنگل گلستان به بهره برداری رسید