مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 09:002023-02-05سياسي

انقلاب اسلامی کارنامه ای بسیار ارزشمند و قابل ارائه در حوزه بانوان دارد


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به جایگاهی که انقلاب اسلامی برای بانوان ایرانی به ارمغان آورد، گفت: جایگاه بانوان ایرانی طی 44 سال اخیر بسیار رشد و ارتقاء یافته و انقلاب اسلامی کارنامه ای بسیار ارزشمند و قابل ارائه در این رابطه دارد.

- مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به جایگاهی که انقلاب اسلامی برای بانوان ایرانی به ارمغان آورد، گفت: جایگاه بانوان ایرانی طی 44 سال اخیر بسیار رشد و ارتقاء یافته و انقلاب اسلامی کارنامه ای بسیار ارزشمند و قابل ارائه در این رابطه دارد.

دکتر زهرا کوهی، در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در رابطه با بانوان و پیشرفت های زنان طی 44 سال، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران در زمان خود، حرکتی بی نظیر و بی بدیل در سراسر دنیا بود که نه تنها در یک حوزه، بلکه در تمامی حوزه ها و به صورت عملی و حقیقی توانست اثرگذاری داشته باشد.

وی، یکی از مهم ترین و مثال زدنی ترین عرصه ها برای بیان پیشرفت ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی را عرصه های نقش آفرینی بانوان دانست و افزود: با بررسی حضور و فعالیت های بانوان در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، می بینیم که قبل از پیروزی انقلاب نگاه به زن، نگاهی غالباً جنسیتی و از بعد ابزاری بوده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی کارنامه ای بسیار ارزشمند و قابل ارائه در حوزه بانوان دارد

انقلاب اسلامی کارنامه ای بسیار ارزشمند و قابل ارائه در حوزه بانوان دارد