مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 08:352023-02-05سياسي

استاندار قم در جمع معتکفین دهه هشتادی حضور یافت


استاندار قم با حضور در مسجد بقیه الله شهر قائم در جمع معتکفین دهه هشتادی قم حضور یافت و با آنان دیدار و گفتگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراسم اعتکاف ویژه اعضای نوجوان کادر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم به صورت ویژه برای رده سنی 12 تا 17 سال در قم در حال برگزاری است.

مسجد بقیه الله شهر قائم میزبان 300 نفر از اعضای برادر و مسجد انصار الزهراء پردیسان میزبان 200 معتکف خواهر عضو کانون های مساجد است.

سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم شامگاه شنبه با حضور در مسجد بقیه الله شهر قائم در جمع معتکفین دهه هشتادی قم حضور یافت و با آنان دیدار و گفتگو کرد.

استاندار قم در جمع معتکفین نوجوان قمی با اشاره به اهمیت مراسم معنوی اعتکاف اظهار داشت: اعتکاف فرصت بسیار مناسبی برای امر خودسازی و تقویت ارتباط با خداوند است.

وی با اشاره به ضرورت شناخت دین و برقراری ارتباط مستمر با پروردگار افزود: این مراسم های معنوی بهترین بستر و فرصت برای تربیت نسل های مؤمن، انقلابی و تأثیرگذار است.

شاهچراغی ابراز داشت: دشمنان تلاش می کنند تا معنویت در جامعه ما کمرنگ شود چرا که دین را مانع رسیدن به اهداف خود می دانند و همین روحیه معنوی و دینداری موجب شد تا شهدا و رزمندگان در سالهای دفاع مقدس در دفاع از کیان کشور در حصنه حضور داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار قم در جمع معتکفین دهه هشتادی حضور یافت

استاندار قم در جمع معتکفین دهه هشتادی حضور یافت