مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 بهمن 1401 ساعت 07:302023-02-05دانش

آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی


با اعلام نتایج پذیرش دوره های کاردانی فنی، کاردانی حرفه ای، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای ناپیوسته بهمن ماه سال 1401 دانشگاه علمی کاربردی، - با اعلام نتایج پذیرش دوره های کاردانی فنی، کاردانی حرفه ای، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای ناپیوسته بهمن ماه سال 1401 دانشگاه علمی کاربردی، ثبت نام از پذیرفته شدگان این دوره ها از امروز آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد فتحیان معاون نظارت و سنجش دانشگاه علمی کاربردی در این زمینه گفت: باتوجه به اعلام نتایج پذیرش دوره های کاردانی فنی، کاردانی حرفه ای، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی بهمن ماه سال 1401 در پایگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.

sanjesh.

org ، پذیرفته شدگان می بایست جهت ثبت نام و انتخاب واحد از امروز یکشنبه 16بهمن تا روز چهارشنبه 19 بهمن ماه ابتدا به سامانه جامع آموزشی هم آوا به آدرس www.

edu.

uast.

ac.

ir مراجعه و ضمن مطالعه راهنمای ثبت نام نسبت به بارگذاری مدارک به صورت غیرحضوری اقدام و سپس با در دست داشتن اصل مدارک مربوط به مرکز آموزشی قبولی مراجعه نمایند.

دکتر فتحیان در ادامه اظهار داشت: پذیرفته شدگان موظف هستند در زمان بارگذاری مدارک در سامانه هم آوا، تمامی اطلاعات شناسنامه ای و سوابق تحصیلی موجود در سامانه خود را به دقت بررسی و در صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی