مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 21:352023-02-04بين الملل

اسکان اضطراری زلزله زدگان خوی خاتمه یافت


با تلاش هلال احمر و نیروهای نظامی و انتظامی، اسکان اضطراری زلزله زدگان شهرستان خوی به اتمام رسیده است.

- ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی گفت: با تلاش هلال احمر و نیروهای نظامی و انتظامی، اسکان اضطراری زلزله زدگان شهرستان خوی به اتمام رسیده است.

محمدصادق معتمدیان، از ایجاد 100 اردوگاه با تمامی امکانات در مناطق مختلف شهرستان خوی خبر داد و افزود: در این اردوگاهها خدمات حداکثری چون تامین مواد غذایی و لوازم بهداشتی، تامین امنیت و سایر خدمات به زلزله زدگان ارائه می شود.

وی با اشاره به توزیع بیش از 40 هزار دستگاه چادر توسط جمعیت هلال احمر، خاطرنشان کرد: در طول یک هفته گذشته، 160 هزار تخته پتو، 47 هزار تخته موکت، 15 هزار دستگاه وسایل گرمایشی در مناطق زلزله زده توزیع شده است.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه 120 هزار بسته غذایی 72 ساعته توسط جمعیت هلال احمر توزیع شده است، افزود: با تلاش و همراهی مردم، خیرین، موکب ها، نهادهای نظامی و جهادی، بیش از 80 هزار غذای گرم به صورت روزانه در بین زلزله زدگان توزیع می شود.

معتمدیان همچنین با اشاره به نهایی شدن ارزیابی 130 اکیپ بنیاد مسکن از میزان خسارت به اماکن شهری و روستایی، اضافه کرد: فردا ارزیابی ها و پیشنهادات را به هیات دولت ارائه خواهم کرد تا ساخت منازل آسیب دیده با حمایت دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکان اضطراری زلزله زدگان خوی خاتمه یافت

اسکان اضطراری زلزله زدگان خوی خاتمه یافت