مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 13:552023-02-04سياسي

مانور عملیاتی تیم های امداد و نجات هلال احمر گلستان برگزار شد


مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: مانور عملیاتی تیم های جستجو و امداد و نجات هلال احمر گلستان با حضور 70 نیروی تخصصی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم غریب آبادی بعدازظهر شنبه در حاشیه تمرین عملیاتی تیم های هلال احمر در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: حادثه هیچ گاه خبر نمی کند و هر لحظه در کمین است، درست مانند حادثه زلزله که در شهرستان خوی افتاد و مردم را دچار مشکل کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: یکی از وظایف جمعیت هلال احمر، بالابردن میزان آمادگی نیروهای امدادی است و آن را در بالاترین سطح نگه داریم.

وی بیان کرد: لذا امروز به مناسبت دهه مبارک فجر یک تمرین تخصصی با حضور همه شهرستان ها برگزار شد و تمرین رهاسازی مصدوم از خودرو، نجات از آوار در سطح و عمق، ارائه خدمات درمانی، اسکان اضطراری و تغذیه و غیره انجام شد.

غریب با بیان اینکه 70 نیروی در این عملیات مشارکت داشتند، گفت: تمرین عملیاتی تیم های جستجو، امدادونجات ویژه تیم های تخصصی سازماندهی شده مبتنی بر خانه های هلال در روستای مرزنکلاته شهرستان گرگان برگزار شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان ادامه داد: مانور زلزله شامل کارگاه های نجات در جاده، نجات در آوار با بکارگیری تیم های آنست (سگ های تجسس) و زنده یاب، تیم های سحر به منظور حمایت روانی با مشارکت خانه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانور عملیاتی تیم های امداد و نجات هلال احمر گلستان برگزار شد

مانور عملیاتی تیم های امداد و نجات هلال احمر گلستان برگزار شد