مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 بهمن 1401 ساعت 12:202023-02-04اقتصادي

پروژه های بزرگ نفت و گاز و پتروشمی در استان بوشهر افتتاح می شود


رییس جمهور اواخر بهمن ماه به استان سفر می کنند که بخشی از بزرگترین پروژه ها در حوزه نفت، گاز، پالایشگاه و پتروشیمی وارد مدار بهره برداری می شود.

- احمد محمدی زاده در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تلاش های گسترده ای به منظور توسعه زیرساخت ها در نقاط مختلف استان بوشهر صورت گرفته و در دهه فجر امسال طرح های مهمی افتتاح یا کلنگ زنی می شود.

وی با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی 312 هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی و اقتصادی در استان بوشهر در دهه فجر امسال بیان کرد: روز گذشته طرح های مهمی در شهرستان کنگان افتتاح یا آغاز شد.

استاندار بوشهر با اشاره به سرمایه گذاری 210 هزار میلیارد تومانی در طرح های اقتصادی و عمرانی در شهرستان کنگان افزود: 78 پروژه عمرانی با سرمایه گذاری 559 میلیارد تومان افتتاح شد.

وی با اشاره به اجرای چهار پروژه اقتصادی با سرمایه گذاری 245 هزار و 566 میلیارد تومان بیان کرد: همچنین 78 پروژه عمرانی با 413 میلیارد تومان در کنگان افتتاح شد.

محمدی زاده با اشاره به آغاز عملیات اجرایی 18 پروژه با 146 میلیارد تومان اضافه کرد: سه پروژه اقتصادی با 209 هزار و 966 میلیارد تومان افتتاح و یک پروژه با 35 هزار و 600 میلیارد تومان عملیات اجرایی آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های بزرگ نفت و گاز و پتروشمی در استان بوشهر افتتاح می شود

پروژه های بزرگ نفت و گاز و پتروشمی در استان بوشهر افتتاح می شود