مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 16:102023-02-03سياسي

مسئولان باید پاسخگوی همه ملت باشند


شخصی که در این مملکت مسئولیت می پذیرد نسبت به تک تک مردم باید پاسخگو باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از باغملک، حجت الاسلام طه توکلی امام جمعه موقت باغملک با دعوت خود و خواهران و برادران ایمانی به رعایت تقوا الهی با اشاره به ایام الله دهه فجر اظهار کرد: مفتخریم بعد از 44 سال از حاکمیت، حکومت اسلامی موازنه قدرت را تغییر دهیم.

 وی افزود: قدرت هایی در اوایل پیروزی انقلاب یا به دنبال حذف ما بودند یا دنبال کم فروغ کردن اثرات وضعی انقلاب اسلامی  بودند اعتراف می کنند که نتوانستیم کاری از پیش ببریم و اکنون انقلاب قوی تر از همیشه پا برجا مانده است.

امام جمعه موقت باغملک با بیان اینکه دشمن همچنان در راستای دشمنی نسبت به انقلاب اسلامی با همه ابزار و امکانات کار خود را انجام می دهد، خاطرنشان کرد: جوانان و نوجوانان بدانند طوفان ها، امواج و جنگ ها وجود دارند ولی دشمن می داند که مردم از مقاومت و مجاهدت در مقابل استکبار آزرده خاطر نمی شوند و صحنه را خالی نمی کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: ملت انقلابی ایران و رهبر انقلابی ایران اسلامی با صلابت و پایداری همه نقشه های دشمنان را خنثی می کنند.

توکلی عنوان کرد: بصیرت، جریان شناسی، دشمن شناسی و اشراف بر موضوعات داخلی و منطقه ای باعث شد که واقعیت ها را ببینیم و به اعتبار آیات و روایات امیدوار می شویم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان باید پاسخگوی همه ملت باشند

مسئولان باید پاسخگوی همه ملت باشند