مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 15:252023-02-03سياسي

اشتغال پایدار نیاز امروز لرستان است/ عقب ماندگی های استان در حوزه راه برطرف شود


امام جمعه خرم آباد به حادثه سقوط چند سرنشین گرگر در روستایی از الیگودرز اشاره و آن را مایه تاسف و اندوه فرآوان خواند و گفت: استفاده از این گونه وسیله ها خطرآفرین است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه این شهرستان، ضمن سفارش همگان به تقوای الهی، اظهار کرد: مردان و زنان مومن با ترس و اندوه فاصله دارند و همیشه دارای نشاط هستند.

وی خاطرنشان کرد: عظمت خدا را در عبادات دیدن و خلوت با معبود به ویژه در ایام رجب و آیین اعتکاف سبب می شود که فرد با حضرت حق ارتباط مخصوصی برقرار کند و آرامش بر جان و دل انسان حاکم شود.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه خودبینی و خودپرستی با عبودیت خداوند ریشه کن می شود، افزود: وقتی انسان تسلیم حق تعالی شد، خداوند مالک اعضای وی می شود و همه کارهای انسان رنگ الهی به خود می گیرد.

شاهرخی با اشاره به مناسبت های ایام پیش رو بیان داشت: روز شنبه مصادف با سیزدهم رجب و میلاد باسعادت حضرت علی علیه السلام است، این میلاد مبارک که مقارن با دهه فجر شده را به همه تبریک و تهنیت عرض می کنیم.

وی تصریح کرد: پیامبر اکرم(ص) خطاب به حضرت علی علیه السلام فرمودند که ای علی(ع) به جز خداوند و من پیامبر کسی نمی تواند به عمق فضیلت های شما پی ببرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال پایدار نیاز امروز لرستان است/ عقب ماندگی های استان در حوزه راه برطرف شود

اشتغال پایدار نیاز امروز لرستان است/ عقب ماندگی های استان در حوزه راه برطرف شود