مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 15:102023-02-03سياسي

مشکلات مسکن ایثارگران خراسان جنوبی پیگیری و مرتفع شود


استاندار خراسان جنوبی بر رفع مشکلات مربوط به مسکن ایثارگران با برداشتن موانع موجود در استان و همچنین پیگیری از طریق وزارت راه و شهرسازی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد قناعت ظهر جمعه در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با حضور معاون رییس جمهور گفت: در اولین فرصت با حضور استاندار و مدیران دستگاه های مربوط جلسه ای با موضوع مسکن جامعه ایثارگران خراسان جنوبی باید برگزار شود تا با دید مثبت و در حد توان خود موانع موجود در این خصوص را مرتفع کنیم.

وی افزود: موانعی هم که در استان نتوانیم رفع کنیم با پیگیری از طریق وزارت راه و شهرسازی و با کمک معاون رییس جمهور در این زمینه اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

استاندار خراسان جنوبی با بیان این که دغدغه همه متقاضیان مسکن که در نشست استانداران با هیأت دولت هم مطرح شد، در خواست افزایش تسهیلات بانکی با توجه به گران شدن مصالح ساختمانی است، تصریح کرد: در حال حاضر در روستاها 200 میلیون تومان و در شهرها 350 میلیون تومان تسهیلات برای ساخت مسکن داده می شود و این در حالی است که بیش از 700 میلیون تومان هر فرد برای ساخت یک واحد مسکونی باید هزینه کند.

قناعت اظهار کرد: در این خصوص چند بار با رییس جمهور و وزیر راه و شهرسازی صحبت کرده ایم اما به دلیل مخالفت اعضای اقتصادی هیأت دولت برای افزایش میزان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات مسکن ایثارگران خراسان جنوبی پیگیری و مرتفع شود

مشکلات مسکن ایثارگران خراسان جنوبی پیگیری و مرتفع شود