مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 14:152023-02-03سياسي

انقلاب اسلامی آغاز حکومت امام زمان(عج) است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان این که انقلاب اسلامی تنها با توکل به خداوند محقق شد، این انقلاب را آغاز حکومت امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) خواند و گفت: - ایسنا/یزد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان این که انقلاب اسلامی تنها با توکل به خداوند محقق شد، این انقلاب را آغاز حکومت امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) خواند و گفت: در صورت پایداری بر این مسیر الهی، فرشتگان خداوند نیز به یاری ما خواهند شتافت.

آیت الله محمدرضا ناصری امروز چهاردهم بهمن ماه در خطبه های نماز جمعه یزد که در محل میعادگاه نماز جمعه در مسجد ملا اسماعیل این شهر برگزار شد، ضمن سفارش نمازگزاران به تقوی الهی، اظهار کرد: در آیات قران چهار مرتبه با واژه صبار الشکور مومنان به صبر بسیار توصیه شده اند.

وی با بیان این که این انقلاب، یک انقلاب الهی است، تصریح کرد: خداوند به این انقلاب راضی است چرا که این انقلاب از شروع حرکتش در سال 1342، در تمام گام هایش با یاری خدا و دشمنی دشمنان پیش رفته و در همه این صحنه ها خداوند پیروز و دشمنان مایوس شده اند.

وی با بیان این که بنیانگذار کبیر انقلاب همواره توکل به خداوند داشت، اعتماد و توکل به خداوند را به فرموده امام جواد(علیه السلام)، بهای هر کار بزرگ و نردبان ترقی خواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی آغاز حکومت امام زمان(عج) است

انقلاب اسلامی آغاز حکومت امام زمان(عج) است