مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 13:552023-02-03اقتصادي

شبکه فاضلاب محلات جنوبی بوشهر احداث می شود


مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: در آینده نزدیک شبکه فاضلاب محلات جنوبی بوشهر از سوی قرارگاه خاتم الانبیا احداث می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اتابک جعفری لور ظهر جمعه در حاشیه بازید از محلات جنوبی شهر بوشهر اظهار داشت: در راستای آبرسانی به نقاط مختلف استان بوشهر اقدامات خوبی صورت گرفته و شاهد اجرای طرح های بزرگی هستیم.

وی تأمین آب پایدار در بیش از 90 درصد روستاهای کشور را از اولویت های دولت سیزدهم عنوان کرد و ادامه داد: در قالب جهاد آب رسانی، آب سالم برای روستاهای بالای 20 خانوار تأمین می شود.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و خیران افزود: 12 هزار روستا در قالب جهاد آبرسانی و 5 هزار روستا با استفاده از ظرفیت خیران آبرسانی شوند.

وی با اشاره به اجرای پروژه های رفع تنش آبی با هدف تأمین آب پایدار شهرها در کوتاه مدت بیان کرد: پروژه های خوبی نیز در این حوزه در استان بوشهر تعریف و اجرایی شده است.

جعفری لور با اشاره به وضعیت مطلوب استان بوشهر در اجرای طرح جهاد آبرسانی خاطرنشان کرد: متوسط پیشرفت پروژه های جهاد آبرسانی این استان 40 درصد است که این میزان 10 درصد بیشتر از متوسط کشوری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه فاضلاب محلات جنوبی بوشهر احداث می شود

شبکه فاضلاب محلات جنوبی بوشهر احداث می شود