مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 13:102023-02-03سياسي

افتتاح 700 میلیارد تومان پروژه در سفر استاندار همدان به ملایر


امروز همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر، پنج پروژه مهم عمرانی و صنعتی با حضور استاندار همدان در ملایر با اعتباری افزون بر 700 میلیارد تومان به افتتاح و بهره برداری می رسد.

- ایسنا/همدان امروز همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر، پنج پروژه مهم عمرانی و صنعتی با حضور استاندار همدان در ملایر با اعتباری افزون بر 700 میلیارد تومان به افتتاح و بهره برداری می رسد.

استاندار همدان جمعه 14 بهمن ماه در سومین روز از ایام الله دهه فجر با هدف افتتاح طرح های و پروژه های عمرانی دهه فجر به شهرستان ملایر سفر کرده است.

علیرضا قاسمی فرزاد با استقبال فرماندار، امام جمعه، نماینده مردم ملایر در مجلس و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استانی و شهرستان وارد شهرستان ملایر شد.

حضور در گلزار شهدای روستای مهرآباد و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، افتتاح یک واحد مسکن مددجویی کمیته امداد و به طور همزمان بهره برداری از 14 واحد مسکونی، حضور در دفتر امام جمعه ملایر و دیدار با حجت الاسلام و المسلمین محمد علی ارزنده، بازدید از مدرسه شهید سردار سلیمانی و افتتاح مدرسه مهر پدری، افتتاح جایگاه عرضه سوخت هاشمی افتتاح طرح پرتو انگاری شرکت کیان وینسا و افتتاح طرح توسعه شرکت کیان کرد از جمله برنامه های استاندار همدان در ملایر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 700 میلیارد تومان پروژه در سفر استاندار همدان به ملایر

افتتاح 700 میلیارد تومان پروژه در سفر استاندار همدان به ملایر