مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 12:002023-02-03سياسي

افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت بنیاد برکت شهرستان مرزی مهران


مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام گفت: به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی مرکز خدمات جامع سلامت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام( ره )، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، حسن بهرام نیا استاندار ایلام، در حین افتتاح این پروژه، اظهار کرد: در ایام اربعین ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با مدیر کل جهادیش با سرعت عمل و اقدام به موقع خدمات ارزشمندی به زائران ارائه کرد و اگر نبود فعالیت ها و اقدامات ستاد اجرایی قطعا دچار مشکل جدی بخصوص در حوزه آب و غذا می شدیم.

وی افزود: همچنان نیازمند حمایت های ستاد اجرایی در راستای توسعه و محرومیت زدایی در استان هستیم.

استاندار ایلام گفت: افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت شهر مهران با حمایت بنیاد برکت باعث شده مردم این شهرستان از خدمات سلامت به نحو مطلوبی برخودار شوند که این گونه خدمات از نعمت های این انقلاب است.

بهرام نیا گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، با تمام توان جهت محرومیت زدایی و کمک به توسعه استان پای کار است که جای تقدیر و تشکر ویژه دارد.

  در ادامه محمد زارع مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام نیز اظهار کرد: با توجه به تردد مداوم زائران از مرز مهران و اربعین، این درمانگاه قطعا در سلامت مردم تاثیرگذار خواهد بود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت بنیاد برکت شهرستان مرزی مهران

افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت بنیاد برکت شهرستان مرزی مهران