مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 11:152023-02-03حوادث

امنیت خواسته اصلی زلزله زدگان/وسایل گرمایشی در شب ها جواب گو نیست


بابک محمودی، سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر در گفتگو با خبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، به عدم وجود امنیت در برخی از محلات شهرستان خوی پرداخت و اظهار کرد: - سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: نبود امنیت در روند امداد رسانی خلال ایجاد کرده و مردم به دلیل ترس دزدیده شدن اموالشان به چادرهای تاسیس شده نمی آیند.

بابک محمودی، سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر در گفتگو با خبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، به عدم وجود امنیت در برخی از محلات شهرستان خوی پرداخت و اظهار کرد: در وقوع این زلزله اولین کاری که باید انجام می شود این بود که توانایی امنیتی شهر به طور فوق العاده ای افزایش پیدا کند، اما متاسفانه نبود امنیت در روند امداد رسانی اختلال ایجاد کرده.

محمودی بیان کرد: پس از این بحران برای تامین امنیت شهر خوی باید حداقل 5000 نیرو پلیس به منطقه اعزام می شد، اما این در حالی است که هم اکنون فقط 500 نفر در شهر حضور دارند.

وی افزود: در رابطه با کمبود نیروی پلیس شورای تامین امنیت استان و همچنین فرماندار باید تشخیص این کمبود را بدهند و درخواست آن را بدهند که نیرو اعزام شود به استان آذربایجان غربی.

سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر افزود: برخی چادر ها در اردوگاه های تاسیس شده به دلیل کمبود امنیت در شهر و ترس مردم از دزدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت خواسته اصلی زلزله زدگان/وسایل گرمایشی در شب ها جواب گو نیست

امنیت خواسته اصلی زلزله زدگان/وسایل گرمایشی در شب ها جواب گو نیست