مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 11:062023-02-03سياسي

تاکید رییس عدلیه بر افزایش بهره وری حفاظت و اطلاعات: با صاحب نظران مشورت کنید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگاری فارس از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در نشست با مدیران مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه اظهار کرد: مجموعه حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه با عنایت به امکاناتی که دارد و محدودیت هایی که با آنها مواجه هست و همچنین با عنایت به انتظاراتی که در داخل و خارج از قوه از این مجموعه می رود و مأموریت های متنوعی که برعهده می گیرد ، توفیقات خوبی را کسب کرده است.

وی در ادامه خطاب به کارکنان حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه گفت : پرونده هایی که شما مورد بررسی و پیگیری قرار می دهید بسیار درس آموز است ؛ مگر آنها که لغزیدند افراد خوش استعداد و باسواد هم نبودند؟! اما دیدید که لغزیدند ؛ لذا باید در همه حال مراقب اعمال و رفتار خود باشیم.

رییس دستگاه قضا با بیان اینکه حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه باید هم از کلیت مجموعه و هم از فرد فرد کارکنان مجموعه صیانت کند، گفت : شما در حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه بررسی کنید که چگونه و با اتخاذ کدام سیاست ها و راهبردها می توانید با کمترین امکانات ، بیشترین بهره وری و نظارت ها و صیانت ها را اعمال کنید؛ این امر نیازمند همت و انگیزه است؛ شما در این امر باید خلاقیت به خرج دهید و از صاحبنظران مشورت بگیرید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید رییس عدلیه بر افزایش بهره وری حفاظت و اطلاعات: با صاحب نظران مشورت کنید

تاکید رییس عدلیه بر افزایش بهره وری حفاظت و اطلاعات: با صاحب نظران مشورت کنید