مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 10:502023-02-03حوادث

شهرداری تبریز در خوی چه کرده است؟!


شهردار تبریز به تشریح عملکرد مدیریت شهری در زلزله خوی پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، یعقوب هوشیار در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: شهرداری تبریز از اولین ساعات وقوع زلزله خوی در کنار مردم زلزله زده این شهر بوده و ضمن نیازسنجی از وضعیت موجود اقدام به تهیه اقلام ضروری اولیه برای مردم این شهر کرده است.

  وی افزود: مناطق دهگانه شهرداری تبریز به همراه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی از اولین روز وقوع زلزله خوی اقدام به تشکیل قرارگاه و جمع آوری کمک های مردمی برای کمک به مردم خوی کردند.

  هوشیار با اشاره به همراهی و اعتماد  مردم به خصوص هنرمندان شهر به خادمین شهرداری تبریز در گرد آوری کمک های بشردوستانه نیز گفت: علاوه بر کمک های کارکنان مناطق دهگانه شهرداری تبریز، ایستگاه های جمع آوری کمک های مردمی نیز توسط مناطق برپا شده و مردم ولایتمدار و نوع دوست تبریز همچون همیشه پای ثابت این همدلی بزرگ هستند.

  وی اضافه کرد : تا به امروز اقلام جمع آوری شده همچون پتو، بخاری برقی، آب معدنی، لباس زمستانی، مواد غذایی و دیگر اقلام ضروری به شهر خوی ارسال شده و این فرایند همچنان ادامه دارد.

  هوشیار با اشاره به ارسال 21 چشمه سرویس بهداشتی به شهر خوی نیز اعلام کرد: بر اساس نیازسنجی به عمل آمده در کنار مواد غذایی اقلام گرمایشی، شهرداری تبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری تبریز در خوی چه کرده است؟!

شهرداری تبریز در خوی چه کرده است؟!