مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 10:102023-02-03اقتصادي

آموزش های فنی و حرفه ای برای 23 هزار نفر در سیستان و بلوچستان


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان گفت: در 10 ماهه امسال، 23 هزار نفر آموزش های فنی و حرفه ای را فرا گرفته اند که 34 درصد نسبت به مدت مشابه در سال قبل افزایش داشته است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان گفت: در 10 ماهه امسال، 23 هزار نفر آموزش های فنی و حرفه ای را فرا گرفته اند که 34 درصد نسبت به مدت مشابه در سال قبل افزایش داشته است.

جلیل شهریاری در نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان اظهار کرد: در 10 ماهه امسال، 23 هزار نفر آموزش های فنی و حرفه ای را در سیستان و بلوچستان فرا گرفته اند که 34 درصد نسبت به مدت مشابه در سال قبل افزایش داشته است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان افزود: در سال جاری 446 مجوز آموزش در محیط کار واقعی صادر شده که دو هزار و 998 نفر در این محیط ها آموزش لازم را دیده اند که بیش از 90 درصد آنان وارد بازار کار می شوند.

این مسؤول ادامه داد: 540 محیط کار واقعی در پادگان ها و زندان ها ایجاد شده تا به توانمندی و ایجاد اشتغال برای فرد کمک شود.

وی گفت: بیشترین آموزش ها در زمینه صنعت خودرو، فناوری اطلاعات و دوخت های سنتی بوده است.

شهریاری بیان کرد: با هدف شناسایی افراد مستعد و توانمند، سه رویداد در بخش ها و رشته های مختلف از جمله قطعات سازی در حال برگزاری است که افراد می توانند د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش های فنی و حرفه ای برای 23 هزار نفر در سیستان و بلوچستان

آموزش های فنی و حرفه ای برای 23 هزار نفر در سیستان و بلوچستان