مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 10:052023-02-03اقتصادي

کلنگ زنی 2 پایگاه انتقال خون در ایلام طی دهه فجر


مدیرکل انتقال خون استان ایلام گفت: کلنگ 2 پایگاه انتقال خون ایام دهه فجر در شهرستان های ایوان و دهلران به زمین زده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، لیلی عاصم آبادی با اشاره به کلنگ زنی 2 پایگاه انتقال خون در شهرستان های ایوان و دهلران در ایام دهه فجر گفت: ردیف اعتباری احداث این 2 پایگاه از محل اعتبارات داخلی شهرستان و با تایید کمیته برنامه ریزی این شهرستان ها تامین شده است.

وی افزود: زمان بندی احداث این 2 پایگاه در زمینی به وسعت 250 متر با اعتبار اولیه 10 میلیارد ریال یک ساله بوده و تجهیزات مورد نیاز آن ها نیز تهیه شده است.

عاصم آبادی اظهار کرد: باتوجه به اینکه شاخص اهدای خون در شهرستان های دهلران و ایوان نسبت به شهرستان های دیگر استان (بجز مرکز استان) بیشتر بود احداث پایگاه انتقال خون در این نقاط ضروری به نظر می رسد.

مدیرکل پایگاه انتقال خون استان ایلام ادامه داد: همچنین به علت بعد مسافت طولانی دهلران به مرکز استان و با هدف حذف تردد اهداکنندگان خون این شهرستان ها به مرکز استان، تصمیم به احداث پایگاه های انتقال در این شهرستان ها گرفته شد.

وی اضافه کرد: در سایر شهرستان ها نیز به نسبت جمعیت اهداکننده، نیازسنجی ها و احصا استانداردهای مد نظر برای احداث پایگاه انتقال خون در سال های آینده برنامه ریزی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی 2 پایگاه انتقال خون در ایلام طی دهه فجر

کلنگ زنی 2 پایگاه انتقال خون در ایلام طی دهه فجر