مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 10:052023-02-03ورزشي

گزارش IOC از دیدار رییس کمیته المپیک ایران با توماس باخ


کمیته ملی المپیک ایران در نشست با رییس کمیته بین المللی المپیک متعهد شد که تلاش های خود را برای حفظ حقوق ورزشکاران و رعایت کامل اصل عدم تبعیض ادامه دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از سایت IOC، به درخواست کمیته بین المللی المپیک، اعضای کمیته ملی المپیک ایران در مقر این نهاد حضور یافتند.

در این نشست در مورد وضعیت ورزشکاران ایرانی و به طور کلی ورزش در ایران و نقش کمیته ملی المپیک ایران در حفاظت از ورزشکاران و اعضای جامعه المپیک در شرایط فعلی کشور، گفتگوهای فشرده ای با بخش روابط کمیته بین المللی المپیک انجام شد.

موضوع حضور ورزشکاران ایرانی در مسابقات ورزشی بین المللی بدون هیچ گونه تبعیض نسبت به ورزشکاران سایر کشورها نیز مطرح شد.

در این نشست رییس کمیته ملی المپیک ایران(محمود خسروی وفا) با رییس کمیته بین المللی المپیک (توماس باخ) نیز دیدار و گفتگو کرد.

رییس کمیته بین المللی المپیک نگرانی شدید خود را با توجه به وضعیت تعدادی از ورزشکاران و ضمانت های مالی که ورزشکاران و تیم ها باید قبل از سفر به خارج از کشور برای شرکت در مسابقات بین المللی ورزشی به فدراسیون های ملی خود ارائه دهند، بیان کرد.

رییس کمیته بین المللی المپیک بر اهمیت عدم تبعیض از هر نظر تاکید و بر رعایت کامل منشور المپیک توسط کمیته ملی المپیک تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش IOC از دیدار رییس کمیته المپیک ایران با توماس باخ

گزارش IOC از دیدار رییس کمیته المپیک ایران با توماس باخ