مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 بهمن 1401 ساعت 08:552023-02-03فرهنگي

«دروغ» یا ملاحظه مساله این است؟/ جایگاه صداقت در راوبط بین فردی


سیاوش مهندسی کارگردان نمایش «دروغ» با اشاره به ویژگی های این اثر نمایشی عنوان کرد این نمایش مبحثی اخلاقی را مطرح می کند و درباره مساله صداقت در روابط بین فردی است.

- سیاوش مهندسی کارگردان نمایش دروغ با اشاره به ویژگی های این اثر نمایشی عنوان کرد این نمایش مبحثی اخلاقی را مطرح می کند و درباره مساله صداقت در روابط بین فردی است.

سیاوش مهندسی دراماتورژ و کارگردان نمایش دروغ که این روزها در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه است درباره اجرای این اثر نمایشی به خبرنگار مهر گفت: نمایش دروغ نوشته فلوریان زلر است و از 28 دی ماه اجرای خود را در سالن شماره سه پردیس تئاتر شهرزاد آغاز کرده است.

با توجه به اینکه ما گروهی جوان و کمتر شناخته شده هستیم تا امروز استقبال از نمایش رضایت بخش بوده است اما متاسفانه در یکی از اجراها اتفاقی غیرمنتظره رخ داد که از کنترل ما خارج بود و همین مساله باعث رنجش برخی از مخاطبانی شد که برای دیدن اجرا به تئاتر شهرزاد آمده بودند.

وی درباره این اتفاق توضیح داد: از آنجا که در سالن شماره 3 پردیس شهرزاد همزمان 4 نمایش روی صحنه می روند و فاصله اجراها با یکدیگر خیلی کم است هفته گذشته به دلیل افتتاحیه یکی از نمایش ها، ناهماهنگی هایی پیش آمد و گروه دیرتر از معمول سالن را به گروه بعدی تحویل دادند که متاسفانه همین مساله تاثیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«دروغ» یا ملاحظه مساله این است؟/ جایگاه صداقت در راوبط بین فردی

«دروغ» یا ملاحظه مساله این است؟/ جایگاه صداقت در راوبط بین فردی