مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 23:152023-02-02حوادث

محاکمه سارقی که با قمه گوشی می دزدید


پسر جوانی که متهم است با همدستی دوستش و با تهدید قمه و چاقو از 25 نفر سرقت کرده در حالی در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد که همدست او همچنان متواری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، رسیدگی به این پرونده از نیمه دوم سال 1400 با حضور زن جوانی در اداره پلیس آغاز شد.

وی به مأموران گفت: با تلفن همراهم در حال صحبت بودم که دو پسر جوان سوار بر یک موتورسیکلت ناگهان تلفن همراهم را که به تازگی خریده بودم به سرقت بردند.

یک روز بعد از این شکایت، مردی هراسان به اداره پلیس رفت و اظهار کرد که از سوی 2 سارق موتورسوار تلفن همراهش به سرقت رفته است.

در طول کمتر از 4 ماه تعداد شکایت های مشابه در یک محدوده خاص به 25 نفر رسید و مأموران اداره آگاهی به این نتیجه رسیدند که سرقت تلفن های همراه این 25 نفر سریالی بوده و توسط همان دو پسر جوان صورت گرفته است.

در حالی که مأموران شناسایی و دستگیری دو سارق مسلح را در دستور کار قرار داده بودند و با رصد دوربین های مداربسته سرنخ هایی هم کشف شده بود مأموران انتظامات بازار مبل ایران از دستگیری 2 سارق خبر دادند.

پس از حضور مأموران در محل و بررسی های اولیه مشخص شد که دو پسر جوان در حین سرقت تلفن همراه با مالباخته درگیر شده اند و یکی از سارقان با قمه مالباخته را به شدت مجروح کرده و پس از آن متواری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محاکمه سارقی که با قمه گوشی می دزدید

محاکمه سارقی که با قمه گوشی می دزدید