مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 20:552023-02-02فرهنگي

رفع محدودیت های اکران فیلم با جشنواره مردمی فیلم عمار است


مسؤول پخش و جریان سازی جشنواره مردمی فیلم عمار گفت: فلسفه وجودی جشنواره مردمی عمار برای رفع محدودیت های زمانی، مکانی، امکانات و هزینه اکران فیلم در اقصی نقاط کشور است که یک پاتوق فرهنگی برای دغدغه مندان را مهیا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجت غیب الله زاده مسؤول پخش و جریان سازی جشنواره مردمی فیلم عمار در نشست هم اندیشی اعضا و نمایندگان اکران جشنواره مردمی فیلم عمار استان اصفهان اظهار داشت: فلسفه وجودی جشنواره مردمی عمار و شکل گیری آن از سال 89 برای رفع محدودیت های زمانی، مکانی، امکانات و هزینه اکران فیلم در اقصی نقاط کشور است.

وی افزود: نزدیک به 30 نقطه در کشور فیلم های تولیدی را اکران کردند و این یک اتفاق مبارک و رو به جلویی است که مؤلفه اصلی آن اکران مردمی  است.

غیب الله زاده با بیان اینکه جشنواره مردمی فیلم عمار در چند سال ابتدایی به عنوان یک پیوست فرهنگی برای بدنه اصلی متولیان فرهنگی فعالیت می کرد، گفت: همه اقدامات اکران به صورت رایگان برای مخاطبان انجام می شود و این جشنواره یک فضای واکنشی ندارد بلکه کنشی عمل می کند.

مسؤول پخش و جریان سازی جشنواره مردمی فیلم عمار خاطرنشان کرد: به عبارتی مانند بازی فوتبال که گفته می شود بهترین حمله دفاع است، این جشنواره  نیز سعی کرده تا از دل بحران ایجاد فرصت کند و بها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع محدودیت های اکران فیلم با جشنواره مردمی فیلم عمار است

رفع محدودیت های اکران فیلم با جشنواره مردمی فیلم عمار است