مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 20:352023-02-02سياسي

تقویت مرجعیت رسانه های داخلی راهکار خنثی سازی جنگ شناختی دشمن است


سازمان بسیج رسانه استان قزوین در بیانیه به مناسبت دهه فجر تقویت مرجعیت رسانه های داخلی را راهکار خنثی سازی جنگ شناختی دشمن اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سازمان بسیج رسانه استان قزوین در بیانیه ای که به مناسبت دهه مبارک فجر صادر کرد، خواهان تجربه نگاری حوادث اخیر به عنوان یک فرصت آینده ساز برای باز طراحی سیاست ها و ظرفیت های رسانه ای انقلاب اسلامی شد.

در این بیانیه جمعی از اساتید دانشگاه رسانه، خبرنگاران، روزنامه نگاران، اصحاب رسانه و قلم و فعالان فضای مجازی ضمن تاکید بر ضرورت پیگیری و حل و فصل سریع مطالبات به حق مردمی، خواهان توجه بیش از پیش مسئولان و سیاست گذاران کشور به عرصه امید آفرینی و جهاد خدمت شده و از سازمان ها و دستگاه های مسئول خواسته شده تا از فعالان و دلسوزان رسانه ای کشور حمایت کرده و با سرمایه گذاری در عرصه ارتقا سواد رسانه ای آحاد ملت، شرایط بازگشت مرجعیت رسانه ای به رسانه های داخلی را فراهم آورند.

متن این بیانیه به این شرح است: ملت شریف ایران جمهوری اسلامی ایران در طول بیش از چهار دهه گذشته همواره با وجود جنگ سخت و نرم دشمنان داخلی و خارجی و تهدید آفرینی های مختلف آن ها، مسیر رشد و تعالی خود را طی کرده و امروزه به مدد همت و همدلی ملت شریف ایران در اوج قله افتخار و عزت قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت مرجعیت رسانه های داخلی راهکار خنثی سازی جنگ شناختی دشمن است

تقویت مرجعیت رسانه های داخلی راهکار خنثی سازی جنگ شناختی دشمن است