مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 20:252023-02-02سياسي

استکبار جهانی از استقرار حکومت دینی هراس دارد


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: استکبار جهانی از استقرار حکومت دینی هراس دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید صولت مرتضوی بعد از ظهر پنجشنبه در مراسم غبارروبی و گل افشانی گلزار شهدای کرمانشاه که با حضور جمعی از مسئولان و مردم انقلابی و شهید پرور این شهر برگزار شد، اظهار کرد: امروز در این مکان گردهم آمده ایم تا با شهدا عهد ببندیم که همچنان پاسدار خون پاک آنها هستیم.

وی با اشاره به بخشی از دستاوردهای مبارکی که به برکت انقلاب اسلامی و جانفشانی شهدا به دست آمده است، افزود: دنیا می داند که قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران در جغرافیای فرهنگی و اجتماعی جهان اثر گذار است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: اگر امروز می بینیم همه قدرتمندان جهان با تمام توان در مقابل جمهوری اسلامی قرار گرفته اند ناشی از هراس از تفکر حکومت دینی است.

مرتضوی بیان کرد: حکومت دینی هم ضامن دنیای مادی و هم سعادت بخش دنیای آخرت است، لذا می بینیم فوج فوج جوانان از سراسر دنیا از جمله اروپا و آفریقا به تفکر اسلامی روی می آورند.

وی گفت: با وجود تمام دسیسه ها و شیطنت هایی که استکبار جهانی برای زشت نشان دادن چهره اسلام با ایجاد پدیده نامبارکی به نام داعش انجام داده است، به خاطر وجود تفکر اسلام نتوانسته به خواسته خود برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استکبار جهانی از استقرار حکومت دینی هراس دارد

استکبار جهانی از استقرار حکومت دینی هراس دارد