مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 19:202023-02-02سياسي

تقدیر از عالمان عامل، الگویی برجسته پیش روی جوانان است


تقدیر از عالمان عامل، منشأ برکات فراوان برای جامعه است؛ زیرا هم مانع فراموش شدن مجاهدت این مردان خدا می شود و هم الگوهایی برجسته پیش روی جوانان قرار می دهد.

- ایسنا/اصفهان دبیر شورای نگهبان گفت: تقدیر از عالمان عامل، منشأ برکات فراوان برای جامعه است؛ زیرا هم مانع فراموش شدن مجاهدت این مردان خدا می شود و هم الگوهایی برجسته پیش روی جوانان قرار می دهد.

آیت الله احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان، امروز پنجشنبه، 13 بهمن ماه به مناسبت برگزاری همایش هفتمین چهره ماندگار تبلیغی استان اصفهان و نکوداشت شخصیت اخلاقی و عرفانی آیت الله اسدالله جوادی، پیامی با عنوان همنشین دیرین به این همایش صادر کرده که متن آن به این شرح است: قال رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم: مَنْ أَکرَمَ عَالِماً فَقَدْ أَکرَمَنِی وَ مَنْ أَکرَمَنِی فَقَدْ أَکرَمَ اللَّهَ وَ مَنْ أَکرَمَ اللَّهَ فَمَصِیرُهُ إِلَی الْجَنَّه(جامع الاخبار، ص 38)؛ هر کس دانشمندی را بزرگ بدارد، مرا بزرگ داشته و هر کس مرا بزرگ بدارد، خداوند را بزرگ داشته است و هر کس خداوند را بزرگ بدارد، به سوی بهشت روانه شود.

السلام علیکم و رحمه الله ضمن تشکر و عرض ادب و احترام خدمت برگزارکنندگان همایش بزرگداشت آیت الله اسدالله جوادی که به پاس قدردانی از یک عمر تلاش این عالم سلیم النفس و برخوردار از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از عالمان عامل، الگویی برجسته پیش روی جوانان است

تقدیر از عالمان عامل، الگویی برجسته پیش روی جوانان است