مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 13:302023-02-02سياسي

اعزام 16 گروه جهادی آذربایجان شرقی به مناطق زلزله زده خوی


فرمانده سپاه عاشورا از اعزام 120 نفردر قالب 16 گروه جهادی به مناطق زلزله زده خوی خبر داد و گفت: روزانه 30 هزار قرص نان و 2 هزار پرس غذای گرم توسط بسیج سازندگی استان در مناطق زلزله زده توزیع می شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده سپاه عاشورا از اعزام 120 نفردر قالب 16 گروه جهادی به مناطق زلزله زده خوی خبر داد و گفت: روزانه 30 هزار قرص نان و 2 هزار پرس غذای گرم توسط بسیج سازندگی استان در مناطق زلزله زده توزیع می شود.

سردار اصغر عباسقلی زاده، پنجشنبه، 13 بهمن ماه، در گفت وگو با خبرنگاران در خصوص اقدامات سپاه عاشورا برای زلزله زدگان خوی اظهار کرد: تاکنون سه هزار تخته پتو و یک دستگاه کامیون حامل فوم برای استفاده به عنوان زیراندازِ چادرها به این مناطق ارسال شده است.

وی با اشاره به جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی در برخی مساجد و پایگاه های بسیج عنوان کرد: فقط در شهرستان جلفا 600 میلیون تومان کمک نقدی و 400 میلیون تومان کمک غیرنقدی جمع آوری شده است که کمک های نقدی صرف خرید وسایل گرمایشی برای توزیع میان زلزله زدگان خوی گردیده که در اسرع وقت به مناطق زلزله زده ارسال می گردد.

وی با اشاره به ارسال مواد غذایی نظیر یک تن برنج، یک تن تخم مرغ و البسه گرم توسط سپاه توضیح داد: در کنار ارسال مواد غذایی، پخت غذای روزانه توسط گروه های جهادی آغاز شده و روزان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 16 گروه جهادی آذربایجان شرقی به مناطق زلزله زده خوی

اعزام 16 گروه جهادی آذربایجان شرقی به مناطق زلزله زده خوی