مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 13:202023-02-02سياسي

مالیات سیگار تعیین شد/ افراد فاقد بیمه پایه بیمه رایگان می شوند


یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1402 با اشاره به تصویب مالیات بر قیمت خرده فروشی هر نخ سیگار مطابق با پیشنهاد دولت گفت که در سال آینده افراد فاقد بیمه پایه تحت پوشش بیمه رایگان قرار می گیرند.

- یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1402 با اشاره به تصویب مالیات بر قیمت خرده فروشی هر نخ سیگار مطابق با پیشنهاد دولت گفت که در سال آینده افراد فاقد بیمه پایه تحت پوشش بیمه رایگان قرار می گیرند.

محمدرضا میرتاج الدینی در گفتگو با ایسنا در توضیح جلسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1402 گفت: کمیسیون تلفیق در ادامه بررسی جزییات لایحه بودجه سال آینده در بخش درآمدی از تبصره 7 تا 18 را بررسی کرد منتها با توجه به اینکه هنوز گزارش پیشنهادات کمیسیون های تخصصی به کمیسیون تلفیق ارائه نشده، مجددا کمیسیون از هفته آینده از تبصره 1 در بخش درآمدی را بررسی می کند.

وی ادامه داد: کمیسیون تلفیق بند (ل) تبصره 12 را حذف کرد؛ در این بند دولت پیشنهاد کرده بود پرداخت پاداش خدمت بازنشستگان از محل واگذاری اموال مازاد آن دستگاه ها پرداخت شود اما به دلیل مشکلات این کار کمیسیون آن را حذف کرد تا پولی که از واگذاری بدست می آید بهخزانه واریز شده و پاداش پایان خدمت پرداخت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالیات سیگار تعیین شد/ افراد فاقد بیمه پایه بیمه رایگان می شوند

مالیات سیگار تعیین شد/ افراد فاقد بیمه پایه بیمه رایگان می شوند