مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 12:052023-02-02سياسي

دستور ویژه مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری برای رسیدگی به بازنشستگان زلزله زده خوی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری، - مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با حضور در محل اسکان مردم زلزله زده شهرستان خوی با بازنشستگان آسیب دیده از زلزله دیدار و دستور ویژه ای برای رسیدگی بازنشستگان آسیب دیده خوی صادر کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی کشوری، نعمت الله ترکی صبح امروز، چهارشنبه 12 بهمن ماه در جریان سفر به آذربایجان غربی با بازنشستگان حاضر در محل اسکان زلزله زدگان خوی دیدار و دستور ویژه ای برای بررسی وضعیت و ابعاد آسیب های وارده به بازنشستگان خوی و تهیه اقلام مورد نیاز از جمله چادر، پتو و تجهیزات گرمایشی به مدیریت صندوق بازنشستگی استان آذربایجان غربی صادر کرد.

وی با تأکید بر رسیدگی سریع به رفع نیاز ها و مشکلات گفت: تجهیزات و اقلام مورد نیاز بازنشستگان باید طی امروز و فردا تهیه و در اختیار عزیزان آسیب دیده قرار گیرد.

ترکی خاطرنشان کرد: خسارت های وارده به منازل بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی در شهرستان خوی که از زلزله آسیب دیده اند نیز سریعاً بررسی و در صورت نیاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور ویژه مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری برای رسیدگی به بازنشستگان زلزله زده خوی

دستور ویژه مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری برای رسیدگی به بازنشستگان زلزله زده خوی