مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 10:202023-02-02سياسي

لزوم تشکیل کارگروه اندیشه ورزی در ادارات سیستان و بلوچستان


کارگروه اندیشه ورزی در جمع دانشجویان و دانش دانش آموزان به طور مرتب برگزار شود و هر یک از دستگاه های اجرایی استان نیز به صورت جداگانه نسبت به تشکیل کارگروه اندیشه ورزی دستگاه مربوطه اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان امروز در نشست با اعضای بنیاد نخبگان استان اظهار داشت: تمامی دستگاه های اجرایی استان موظف به همکاری با بنیاد نخبگان هستند.

 وی با بیان اینکه مدیران دستگاه های اجرایی باید توانمندی خود و مجموعه تحت مدیریت را ارتقا دهند، افزود: مدیران بایستی در حوزه تخصصی خود به صورت ویژه کار علمی کنند.

 استاندار سیستان و بلوچستان در ادامه با بیان اینکه نوع نگاه به نخبگان باید تغییر کند، گفت: باید محدودیت ها را با پرورش استعدادهای جوانان برطرف و برای توانمندی آنان تلاش کنیم.

 وی تاکید کرد: لازم است در حوزه صنعت، بخش پشتیبانی نخبگان ایجاد شود و با استفاده از ظرفیت نخبگان و با ایجاد صنایع تبدیلی معادن، ده ها کارخانه تولیدی در کنار هر یک از معادن استان شکل بگیرد.

کرمی با تاکید مجدد بر استفاده از ظرفیت ایده پردازی جوانان و نخبگان خاطرنشان کرد: رویدادهای ایده پردازی در صدا و سیما برگزار شود تا مردم در جریان کار قرار بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تشکیل کارگروه اندیشه ورزی در ادارات سیستان و بلوچستان

لزوم تشکیل کارگروه اندیشه ورزی در ادارات سیستان و بلوچستان