مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 بهمن 1401 ساعت 08:352023-02-02اقتصادي

رشد 49 درصدی صادرات کالا از بازارچه های مرزی سیستان وبلوچستان


مدیر بازارچه های مرزی سیستان وبلوچستان از رشد 49 درصدی صادرات در بازارچه های مرزی استان خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر بازارچه های مرزی سیستان وبلوچستان از رشد 49 درصدی صادرات در بازارچه های مرزی استان خبر داد.

مبین علی میر، پنجشنبه در بازدید از بازارچه های مرزی استان در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بیان ‏کرد: باید قدر نعمت انقلاب را بدانیم و قدردان شهدا باشیم چرا که نهال انقلاب به برکت خون شهدا اکنون به درختی تنومند تبدیل ‏شده است.

‏ وی افزود: از ابتدای سال تاکنون میزان صادرات از بازارچه های مرزی به ‏یک میلیون و 725 هزار تن رسیده و این درحالی ‏است که میزان صادرات در سال گذشته یک میلیون و 155 هزار تن بوده و این مهم نشان از رشد 49 درصد صادرات دارد.

‏ این مقام مسئول ادامه داد: سال گذشته 47 هزار و 617 تریلی از طریق بازارچه های مرزی استان اقدام به صادرات کالاها و ‏تحویل اقلام به کشور ‏مقابل کردند اما امسال با رونقی که در بازارچه های مرزی صورت گرفت تاکنون 75 هزار و 900 تریلری ‏و 32 هزار وانت اقدام به صادرات کالاها و تحویل اقلام به کشور ‏مقابل کرده اند.

‏ وی گفت: بازارچه مرزی میلک با 819 درصد رشد اولین بازارچه در صادرات، بازارچه ‏مرزی ریمدان با 75 درصد دومین رتبه ‏و بازارچه مرزی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 49 درصدی صادرات کالا از بازارچه های مرزی سیستان وبلوچستان

رشد 49 درصدی صادرات کالا از بازارچه های مرزی سیستان وبلوچستان