مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 21:152023-02-01سياسي

روند رو به رشد بیماری های مشترک انسان و دام نگران کننده است


معاونت سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: روند و آمار بیماریهای مشترک بین انسان و دام در استان نگران کننده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استانداری با محوریت وضعیت عرضه گوشت قرمز وسفید وبررسی شاخص های بهداشتی در استان با ریاست حسنی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری برگزار شد.

در این جلسه احمدی مدیرکل دامپزشکی استان گزارشی از وضعیت کشتار غیر مجاز دام و بیماری های مشترک انسان ودام ارائه داد؛ سپس حسنی معاونت سیاسی امنیتی استانداری گفت: کشتار غیر مجاز دام بدلیل درآمدزایی برای قشری خاص و استقبال برخی از مردم سالهاست به معظلی برای استان تبدیل شده است.

وی افزود: ما نتوانسته ایم برای افراد جا بیندازیم که درکنار ظاهر و طعم و مزه این گوشت ها چه خطرات و مشکلاتی برای ما و خانواده هایمان پدید می آید.

معاونت سیاسی امنیتی استانداری ایلام گفت: لذا باید این قسمت موضوع را برجسته نماییم تا مردم از این خطرات و بیماریهایی که وجود دارد آگاه گردند.

وی در ادامه افزود: با این اوصاف نباید درخصوص بهداشت و سلامت مردم کوتاهی گردد و حضور دامپزشکی باید موثر باشد و با بازدیدهای مستمر و همیشگی و نمونه گیری ازاین مراکز و پلمپ مراکز غیر مجاز برخوردهای محدود را پیگیری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند رو به رشد بیماری های مشترک انسان و دام نگران کننده است

روند رو به رشد بیماری های مشترک انسان و دام نگران کننده است