مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 21:052023-02-01ورزشي

بازی 6 امتیازی را بردیم/ به زودی به خوی سفر می کنیم


هافبک باتجربه تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه این تیم در بازی حساسی موفق به کسب پیروزی شده است، تاکید کرد: به زودی به زلزله زدگان خوی سر خواهیم زد.

- مهدی کیانی، چهارشنبه 12 بهمن ماه، پس از پیروزی تراکتور مقابل فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: می دانستیم که مقابل فولاد کار دشواری را در پیش خواهیم داشت، اما باهمدلی و حضور هوادارانمان توانستیم در دقایق پایانی گلزنی کرده و پیروز میدان شویم.

وی ادامه داد: این اتفاق خوبی است که توانستیم دل پرشورها را شاد کنیم و به نظرم هوادادان هستند که فوتبال را زیبا می کنند و بدون هوادار فوتبال هیچ لذتی ندارد.

وی افزود: به نظرم یک بازی 6 امتیازی را بردیم، نمی خواهم در رابطه با سبک بازی تیم حریف صحبت کنم و بابت کسب این پیروزی به باشگاه، کادرفنی و بازیکنانمان تبریک می گوییم.

کیانی با ابراز ناراحتی از وقوع زلزله ناگوار خوی با مردم این شهرستان ابراز همدردی کرد و گفت: مردم زلزله زده مارا پشتوانه خود بدانند و تعدادی از اعضای تیم مان به همراه سرپرست تراکتور در طی روزهای آتی به خوی خواهد رفت چرا که وظیفه مان این است که به مردم خدمت کنیم، چرا که هر چه داریم از مردم است و مسئولین نیز باید در این هوای سرد و دشواری ها به مردم دلگرمی ببخشند و امیدوارم هرچه سریع تر اسکان و غذای مناسب برای این مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی 6 امتیازی را بردیم/ به زودی به خوی سفر می کنیم

بازی 6 امتیازی را بردیم/ به زودی به خوی سفر می کنیم