مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 19:502023-02-01اقتصادي

بومی سازی نرم افزار تشخیص دانه بندی سنگ های معدنی توسط یک شرکت دانش بنیان


نرم افزار تشخیص دانه بندی سنگ های معدنی، محصول بومی شده یک شرکت دانش بنیان ایرانی است که می تواند در زمینه حفاری معادن، موجب کاهش زمان و هزینه نهایی حفاری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس و به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، یک نرم افزار تحت شبکه برای تشخیص دانه بندی سنگ های معدنی در کم ترین زمان ممکن و با دقت بالا در کشور طراحی و تولید شد.

خردشدگی مطلوب و مناسب، فاکتوری مهم در موفقیت یک عملیات انفجاری است و می تواند هزینه کلی تولید یک معدن را به حداقل ممکن برساند.

امروزه آنالیز تصویری به دلیل صرف زمان و هزینه عملیاتی کم، مرسوم ترین روش برای ارزیابی خردایش و تعیین الگوهای آتش باری بهینه است.

کارهای متعددی در نقاط مختلف به منظور تعیین دانه بندی توده سنگ خردشده با استفاده از نرم افزارهای آنالیز تصویری، انجام شده است، اما به دلیل هزینه های سنگین و غیر عملیاتی بودن فرایند آنالیز سرندی، در اکثر موارد نتایج حاصل از این نرم افزارها بدون بررسی و اعتبارسنجی، مورد استفاده قرار گرفته است.

اما نرم افزار تشخیص دانه بندی سنگ های معدنی که توسط شرکت دانش بنیان فناوران هوشمند سمنگان و با حمایت گروه توسعه ژئوماتیک ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل ونقل پیشرفته معاونت علمی، فناوری و اقتصاد د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بومی سازی نرم افزار تشخیص دانه بندی سنگ های معدنی توسط یک شرکت دانش بنیان

بومی سازی نرم افزار تشخیص دانه بندی سنگ های معدنی توسط یک شرکت دانش بنیان