مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 19:302023-02-01سياسي

افتتاح 6 پروژه عمرانی در نخستین روز دهه فجر در گیلان


در نخستین روز از دهه مبارک فجر 6 پروژه عمرانی، آبرسانی و برق رسانی در گیلان و با میزان اعتبار بیش از 164 میلیارد تومانی به بهره برداری رسید.

- به گرارش خبرگزاری فارس از رشت، در نخستین روز از دهه مبارک فجر 6 پروژه عمرانی، آبرسانی و برق رسانی در استان گیلان و با میزان اعتبار بیش از 164 میلیارد تومانی به بهره برداری رسید.

  پروژه ملی و زیربنایی شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان با ارزش ریالی یک هزار و 273 میلیارد نخستین پروژه از آغاز دهه مبارک فجر بود که با حضور اسدالله عباسی استاندار گیلان و آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان به بهره برداری رسید.

  دومین پروژه از آغاز دهه فجر در استان که به بهره برداری رسید پروژه خط انتقال آب سنگر به کوچصفهان با میزان اعتبار 400 میلیارد ریال و جمعیت بهره مند 23 هزار نفر می باشد که باحضور مسؤولان استانی به بهره برداری رسید.

    هدف از افتتاح خط انتقال آب سنگر به کوچصفهان تامین آب شرب با کیفیت و پایدار از تصفیه خانه بزرگ گیلان برای بخشی از جمعیت 12 هزار نفری شهری و 11 هزار نفری روستایی می باشد.

  بهره برداری از 2 واحد آموزشی در شهر رشت با تعداد 26 کلاس و زیربنای چهار هزار و 196 زیربنا با میزان اعتبار 24 میلیارد تومان سومین آخرین پروژه از نخستین روز دهه مبارک فجر بود که با حضور دانش آموزان، معلمین، اولیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 6 پروژه عمرانی در نخستین روز دهه فجر در گیلان

افتتاح 6 پروژه عمرانی در نخستین روز دهه فجر در گیلان