مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 16:052023-02-01ورزشي

جزییات دعوا و جاسوسی در رختکن جام جهانی!


یکی از علامت سوال هایی که هواداران تیم ملی الان به دنبال رسیدن به جواب آن هستند، موضوع نیمکت نشینی کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده در جام جهانی است.

بسیاری از کارشناسان هم می پرسند چه اتفاقاتی در آن روزهای پر از حاشیه و جنجال قطر رخ داد که حالا حسین کنعانی زادگان که توسط همین کی روش برای اولین بار به اردوی تیم ملی دعوت شد و حتی فیکس هم بازی کرد، در روزی که این مربی پرتغالی از مردم ایران و تیم ملی خداحافظی کرد، در یک کامنت جنجالی برایش نوشت: تو به ایران خیانت کردی نه به من و شجاع! احتمالا به خاطر دارید که هفته های آخر اردوی تیم ملی با هدایت اسکوچیچ چه دعوا و درگیری هایی بین بازیکنان اتفاق افتاد.

آن دودستگی بزرگ و استوری های حیرت انگیز و درگیری لفظی به وجود آمده بین دو گروه از بازیکنان به قدری جدی بود که وقتی مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال شد، هیات رییسه را مجاب کرد با سیاست برکناری اسکوچیچ و جانشینی کی روش موافقت کنند.

تاج و نبی در جلسه هیات رییسه به صراحت به همه اعضا گفته بودند اگر این تغییر اتفاق نیفتد ممکن است اختلاف بازیکنان با هم در اردو به درگیری فیزیکی و حتی غیبت چند بازیکن بزرگ در جام جهانی ختم شود و با یک آبروریزی بزرگ ملی روبه رو شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات دعوا و جاسوسی در رختکن جام جهانی!

جزییات دعوا و جاسوسی در رختکن جام جهانی!