مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 15:502023-02-01اقتصادي

واردات خودروهای کارکرده می تواند منجر به کاهش شدید قیمت خودرو شود


یک عضو کمیسیون تلفیق بودجه 1402 در مجلس از تلاش برای گنجاندن واردات خودروهای کارکرده خارجی در لایحه بودجه سال آتی خبر داد و تاکید کرد که این اقدام می تواند به بخش قابل توجهی از تقاضای انباشته در بازار خودرو پاسخ داده و تعادل را به این بازار بازگرداند.

- یک عضو کمیسیون تلفیق بودجه 1402 در مجلس از تلاش برای گنجاندن واردات خودروهای کارکرده خارجی در لایحه بودجه سال آتی خبر داد و تاکید کرد که این اقدام می تواند به بخش قابل توجهی از تقاضای انباشته در بازار خودرو پاسخ داده و تعادل را به این بازار بازگرداند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلال رشیدی کوچی نماینده مردم مرودشت و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی، با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، نوشت: در کمیسیون تلفیق و به اتفاق ریاست کمیسیون صنایع و همراهی دیگر نمایندگان به صورت جدی پیگیر واردات خودروهای کارکرده (دست دوم) هستیم.

موافقت های اولیه در سطح دولت هم انجام پذیرفته است.

قطعا اگر این نوع واردات به درستی و با درنظر گرفتن نفع مردم انجام پذیرد، یقینا شاهد کاهش شدید قیمت ها به ویژه در خودروهای خارجی خواهیم بود و بخش قابل توجهی از تقاضای انباشته با عرضه درست و دقیق خودرو پاسخ داده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات خودروهای کارکرده می تواند منجر به کاهش شدید قیمت خودرو شود

واردات خودروهای کارکرده می تواند منجر به کاهش شدید قیمت خودرو شود