مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 15:302023-02-01سياسي

وزیر علوم به شهدای گمنام دانشگاه شهید چمران ادای احترام کرد


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در آغاز برنامه های سومین روز سفر خود به استان خوزستان با حضور در محل یادمان شهدای گمنام دانشگاه شهید چمران اهواز به مقام والای شهدا ادای احترام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از  روابط عمومی وزارت علوم، در اولین روز دهه فجر و آغاز جشن های پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی محمدعلی زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری و هیئت همراه در محل یادمان شهدای گمنام دانشگاه شهید چمران حضور یافته و با قرائت فاتحه و نثار تاج گل به مقام والای شهدا ادای احترام کرد و با شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای حفظ آرمان های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کرد.

 وزیر علوم پس از ادای احترام به مقام شهدا، برنامه های رسمی خود را در سفر به استان خوزستان پیگیری و پس از حضور در آیین افتتاح نشست سراسری معاونان دانشجویی در دانشگاه شهید چمران اهواز با نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

در این دیدار که معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم و مدیرکل این حوزه نیز حضور داشتند؛ مسائل آموزش عالی کشور مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

وزیر علوم در ادامه برنامه های خود به دیدار آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری رییس حوزه های علمیه استان خوزستان رفت و با ایشان در خصوص مسائل آموزش عالی در سطوح کشوری و استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر علوم به شهدای گمنام دانشگاه شهید چمران ادای احترام کرد

وزیر علوم به شهدای گمنام دانشگاه شهید چمران ادای احترام کرد