مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 11:452023-02-01حوادث

کشف 17 دستگاه ماینر در کبودراهنگ


همدان_فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ، از کشف 17 دستگاه ماینر به ارزش بیش از 8 میلیارد ریال و دستگیری یک متهم در این رابطه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ نبی شکرویسی، در تشریح این خبر گفت: در راستای مقابله با جرایم اقتصادی و اخبار واصله مبنی بر استخراج غیر قانونی رمز ارز در منزل شخصی یکی از شهروندان، مراتب در دستور کار پلیس این آگاهی شهرستان کبودراهنگ قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان با بررسی و صحت و سقم خبر واصله، با هماهنگی قضایی به محل اعزام و در بررسی از منزل این فرد، 17 دستگاه ماینر که به شبکه توزیع برق سراسری متصل بود را کشف و جمع آوری کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کبودراهنگ با بیان اینکه کارشناسان ارزش ماینرهای مکشوفه را 8 میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام داشتند، تصریح کرد: یک متهم در این خصوص پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

شکرویسی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز در قالب جرایم اقتصادی، احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سود جو، موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس گزارش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 17 دستگاه ماینر در کبودراهنگ

کشف 17 دستگاه ماینر در کبودراهنگ