مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 11:252023-02-01سياسي

با وجود تمام پیشرفت ها، هنوز باید در اقتصاد کار بیشتری انجام شود


رییس کمیسیون بهداشت مجلس با اشاره به پیشرفت های کشور در زمینه های مختلف، گفت: اما هنوز هم مسائل اقتصادی نگرانی جدی ما نمایندگان است؛ متاسفانه ما نتوانستیم وضعیت معیشتی مردم را درست کنیم.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس کمیسیون بهداشت مجلس با اشاره به پیشرفت های کشور در زمینه های مختلف، گفت: اما هنوز هم مسائل اقتصادی نگرانی جدی ما نمایندگان است؛ متاسفانه ما نتوانستیم وضعیت معیشتی مردم را درست کنیم.

حسینعلی شهریاری در گفت وگو با ایسنا ضمن تبریک فرارسیدن دهه فجر، اظهار کرد: انقلاب ما به گفته امام خمینی(ره) انقلاب نور بود.

ملت ایران به رهبری امام و با وحدت کلمه توانست رژیم 2500 ساله شاهنشاهی را که تا بن دندان مسلح بود و از سوی استکبار جهانی و آمریکا حمایت می شد و به عنوان ژاندارم خلیج فارس مطرح بود، سرنگون کند.

وی ادامه داد: انقلاب ما با زور اسلحه پیروز نشد، بلکه یک انقلاب ایدئولوژیک فرهنگی با همراهی تمامی اقشار جامعه بود و همه پای کار آمدند و گوش به فرمان امام توانستند این انقلاب را به پیروزی برسانند.

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امسال انقلاب اسلامی 44 ساله می شود، بیان کرد: قطعاً به آن اهدافی که مد نظر حضرت امام خمینی(ره) بوده و مقام معظم رهبری نیز آن را دنبال می کنند، نرسیده ایم، زیرا بلافاصله پس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با وجود تمام پیشرفت ها، هنوز باید در اقتصاد کار بیشتری انجام شود

با وجود تمام پیشرفت ها، هنوز باید در اقتصاد کار بیشتری انجام شود