مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 11:102023-02-01سياسي

15 پروژه آبرسانی هرمزگان در دهه فجر افتتاح می شود


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از بهره برداری 15 پروژه آبرسانی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالحمید حمزه پور پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن 44 امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه شرایط فعلی کشور با پیش از انقلاب قابل قیاس نیست، بیان داشت: تا پیش از انقلاب اسلامی شرایط حاکم بر کشور به گونه ای بود که شاهد توسعه ای در کشور نبودیم و مردم امیدی به سیاست های آن نداشتند.

وی ادامه داد: قطار توسعه و پیشرفت ایران پس از انقلاب فزونی گرفت و علیرغم موانعی که دشمن سد راه انقلاب گذاشت، قطار توسعه انقلاب هیچ گاه متوقف نشد و مردم شاهد رشد و توسعه در همه جنبه ها شدند.

به گفته مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان در حوزه آبرسانی نیز تا پیش از انقلاب توسعه ای رخ نداده بود و هر آنچه که الان داریم از برکت نظام انقلاب اسلامی است بطوریکه رشد و توسعه چه در بخش شهری و چه در بخش روستایی قابل قیاس با پیش از انقلاب نیست.

وی ادامه داد: درصد برخورداری مناطق روستایی از آب پایدار 89 درصد است که این توسعه و رشد از برکت انقلاب اسلامی است و باید به آن ببالیم.

حمزه پور در ادامه با بیان اینکه دولت سیزدهم که نمونه مثال زدنی یک دولت انقلابی است، گام های مثبتی در راستای تحقق شعار خود و رسیدگی به محرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 پروژه آبرسانی هرمزگان در دهه فجر افتتاح می شود

15 پروژه آبرسانی هرمزگان در دهه فجر افتتاح می شود