مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 10:402023-02-01ورزشي

برگزاری همایش پیاده روی خانواده در بندرعباس بمناسبت جشن پیروزی انقلاب


مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی شهرستان بندرعباس همراه با پخش زنده از شبکه سوم سیما خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مظفر خادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان امروز با اعلام این مطلب گفت: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با هدف توسعه ورزش همگانی و ایجاد نشاط در جامعه ساعت 7 صبح روز جمعه (14بهمن ماه) از  محل پشت فرمانداری ( نیم دایره)تا بوستان غدیر(زیرپرچم) به مسافت دوونیم کیلومتر برگزار می شود.

وی با اشاره به پخش مستقیم این برنامه از شبکه سوم سیما اظهار کرد: در حدود دو ساعت همایش پیاده روی خانوادگی شهرستان بندرعباس به صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش می شود و پیاده روی بزرگ خانوادگی علاوه بر ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین هم استانی ها، فرصت بسیار مناسبی برای شناساندن ظرفیت های بندرعباس در حوزه های مختلف گردشگری، تاریخی، تفریحی است.

متولی ورزش وجوانان استان توسعه زیرساخت ها را یکی از اساسی ترین و مؤثرین اقدامات در حوزه ورزش و جوانان دانست وبیان داشت: امسال برای برگزاری هرچه باشکوه تر جشن پیروزی انقلاب نیز 51پروژه ورزشی، تجهیز خانه های ورزش روستایی و بیش از 473 برنامه فرهنگی ورزشی از جمله همایشهای پیاده روی خانوادگی و برنامه های فرهنگی ورزشی متنوعی در سراسر استان بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش پیاده روی خانواده در بندرعباس بمناسبت جشن پیروزی انقلاب

برگزاری همایش پیاده روی خانواده در بندرعباس بمناسبت جشن پیروزی انقلاب