مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 10:352023-02-01حوادث

یک غذای مردپسند مخصوص باباهای خوش خوراک


چه بخواهیم و چه نخواهیم بعضی روزها و بعضی غذاها خاص هستند و خاص هم طبخ می شوند که روز مرد، یکی از همان روزهاست؛ روزی که حتما عاشقانه ترین غذاهایتان را می پزید و عاشقانه ترین سفره را می چینید؛ - گروه زندگی- نفیسه خانلری- اگر چندوقتی است منتظر بهانه می گردید تا یک بزم خانوادگی راه بیندازید و با یک غذای شاهانه، همسر و بچه ها را به فیض برسانید، وقتش همین چند روز آخر هفته است.

بالاخره روز مردی گفته اند و انصاف نیست که در یک روز خاص مردانه، برای این جنگجویان میدان زندگی، برنامه ای نداشته باشید.

اصلا مگر همین چندوقت پیش آقای همسر با یک شاخه گل و یک جعبه شیرینی حسابی ذوق زده تان نکرد و با بچه ها برای سورپرایزتان نقشه نکشید؟ پس به تلافی آن همه مردانگی، حالا نوبت شماست که در یک روز عیدانه، از دیس خوشرنگ و لعاب تان رونمایی کنید و حسابی از خجالت همسرتان درآیید.

حتما با خودتان می گویید ما که همیشه درحال پخت و پز هستیم و خجالتی برای درآمدن از آن نمانده که خب درست هم می گویید، بالاخره 364 روز سال می پزید و همه افراد خانواده را مستفیض می کنید اما خودمانیم آیا واقعا در تمام این 364 روز، تمام آنچه در چنته دارید را رو می کنید و از صد خود مایه می گذارید؟ اگر پاسختان مثبت است که فبها اما اگر پاسختان مثبت نیست، باز هم فبها! به هرحال حرجی نیست؛ بالاخره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک غذای مردپسند مخصوص باباهای خوش خوراک

یک غذای مردپسند مخصوص باباهای خوش خوراک