مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 08:252023-02-01اقتصادي

دو اتفاق جدید در اجرای طرح یارانه آرد و نان


مشاور وزیر اقتصاد جزییاتی از فاز دوم طرح مدیریت هوشمندانه یارانه آرد و نان ارائه کرد و گفت: در فاز دوم مردم می توانند به کیفیت نان یک نانوایی رتبه دهند و سهمیه آردی که به یک نانوایی اختصاص می یابد نیز بر اساس خرید مردم مشخص خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، محمد جلال در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه دولت یارانه نان را حذف نخواهد کرد، عنوان کرد: یارانه نان از 70 هزار میلیارد تومان در قانون بودجه امسال به 105 هزار میلیارد تومان در لایحه بودجه 1402 افزایش یافته است.

این موضوع باعث می شود در اجرای طرح مدیریت هوشمندانه یارانه آرد و نان شاهد هیچگونه محدودیت و سهمیه بندی نان در سمت مردم نباشیم.

زمان و نحوه اجرای فاز دوم طرح یارانه آرد و نان وی درمورد زمان اجرای فاز دوم طرح مذکور اظهار کرد: اجرای طرح ازمایشی فاز دوم طرح که متناسب سازی خرید آرد نانوا با عملکرد مردم است، در یکی از استان های کشور آغاز شده است و با فراهم شدن مقدمات، به زودی در سایر استان های کشور نیز کلید خواهد خورد.

مشاور وزیر اقتصاد همچنین درمورد نحوه اجرای فاز دوم طرح توضیح داد: پیش از اجرای طرح هوشمندسازی یارانه ارد، سهمیه تخصیص یافته به هر نانوایی ثابت اما از یک نانوایی به نانوایی دیگر، متغییر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو اتفاق جدید در اجرای طرح یارانه آرد و نان

دو اتفاق جدید در اجرای طرح یارانه آرد و نان