مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 بهمن 1401 ساعت 05:452023-02-01اقتصادي

آیا بورس در روز چهارشنبه مثبت می شود؟


بازار سرمایه روز سه شنبه همانطور که در حالت خوش بینانه انتظار می رفت در نیمه دوم با تقاضای بهتری مواجه شد و یک کندل مثبت را ثبت کرده و در صورت ادامه تقاضا می توان انتظار یک روند صعودی داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بازار سرمایه روز سه شنبه همانطور که در حالت خوش بینانه انتظار می رفت در نیمه دوم با تقاضای بهتری مواجه شد و یک کندل مثبت را ثبت کرد.

علی فراقی، تحلیلگر بازار سرمایه در این باره به مهر گفت: جریانی که برای روز چهارشنبه معاملاتی انتظار خواهد با تأثیر از روز گذشته آغاز مساعدتری نسبت به روزهای اول هفته خواهد بود موردی که پس از انتشار برخی خبرهای منفی در روز دوشنبه و با توجه به بهتر شدن خبرها و اتفاقات همانند تخصیص مبلغی از صندوق توسعه برای بورس بود و البته هرچند نسبت به میزان نیاز بازار مبلغ قابل توجهی نیست ولی در نهایت از لحاظ روانی برای بازار سرمایه یک نکته تأثیر گذار می باشد.

فراقی افزود: در نکته کلیدی صحبت ها همانطور که بارها از آن صحبت شد حجم و ارزش معاملات بازار است که هرچند در وضعیت بهتری نسبت به روزهای گذشته به سر می برد ولی آن چنانی که بتواند محکم به سمت بالا حرکت نماید نیست و نیازمند شکل گیری یک روند صعودی در این دو پارامتر است که در حال حاضر می تواند یک نقطه احتیاط در فعالیت بازار باشد موردی که اوضاع مناسب م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا بورس در روز چهارشنبه مثبت می شود؟

آیا بورس در روز چهارشنبه مثبت می شود؟