مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 21:552023-01-31سياسي

شورای اطلاع رسانی در دستگاه های اجرایی تشکیل می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان گلستان بر لزوم پیوست رسانه ای دستگاه های اجرایی در اجرای برنامه ها تاکید کرد و گفت: براساس آیین نامه جدید هر دستگاه اجرایی باید در دستگاه خود شورای اطلاع رسانی تشکیل دهد.

- محمد رعیت امروز سه شنبه 11 بهمن در جلسه شورای اطلاع رسانی گلستان، با اشاره به بازنگری و اصلاح آیین نامه شورای اطلاع رسانی اظهار کرد: همواره ضعف در اطلاع رسانی موجب شده فعالیت های دستگاه های اجرایی با آن همه زحمات و خدمات شبانه روزی به خوبی دیده نشود.

وی با بیان اینکه مدیران دستگاه های اجرایی موظفند گزارش خود را به شورای اطلاع رسانی ارسال کنند و در مقابل گزارش استان باید به دبیرخانه کشوری ارسال شود، افزود: با این اقدام زحمات و تلاش های استاندار، معاونان و دیگر مسئولان نادیده گرفته نمی شود و مردم نسبت به این موضوع آگاه تر می شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان گلستان با اشاره به اینکه در آیین نامه جدید ابلاغ شده که جلسات شورای اطلاع رسانی به ریاست استانداران تشکیل شود، بیان کرد: در تبصره سه ماه دو اشاره شده که شورای اطلاع رسانی می تواند در ذیل خود کارگروه های تخصصی اعم از اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، علمی، آموزشی و غیره تشکیل دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای اطلاع رسانی در دستگاه های اجرایی تشکیل می شود

شورای اطلاع رسانی در دستگاه های اجرایی تشکیل می شود