مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 17:102023-01-31سياسي

بازگشت ساعت کاری ادارات و دستگاه های اجرایی به روال عادی از فردا


سخنگوی ستاد مدیریت مصرف انرژی خراسان جنوبی از بازگشت ساعت کاری ادارات و دستگاه های اجرایی به روال عادی خبر داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی سخنگوی ستاد مدیریت مصرف انرژی خراسان جنوبی از بازگشت ساعت کاری ادارات و دستگاه های اجرایی به روال عادی خبر داد.

علیرضا عباس زاده، عصر امروز سه شنبه 11 بهمن در حاشیه جلسه مشترک ستاد مدیریت بحران و ستاد مدیریت مصرف انرژی استان، ضمن تبریک آغاز چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: از فردا چهارشنبه 12 بهمن ماه، با برگشت ساعت کاری به روال عادی، فعالیت تمامی ادارات، دستگاه های اجرایی، بانک ها و شهرداری ها ساعت 7 و 30 دقیقه آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به مصوبات ستاد مدیریت بحران و ستاد مدیریت مصرف انرژی استان تصریح کرد: با عنایت به این که تمامی دستگاه ها از سوخت جایگزین برای گرمایش استفاده می کنند ، لذا محدودیت کاهش زمان فعالیت ادارات حسب مصوبه جلسه مشترک ستاد مدیریت بحران و ستاد مدیریت مصرف انرژی استان حذف می شود و همه دستگاه ها به روال شرایط عادی، فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

معاون عمرانی استاندار از محدودیت هایی گفت که در شرایط افت فشار و در راستای مدیریت مصرف انرژی اعمال شده بود و اظهار کرد: در شرایط بحرانی دو سه هفته قبل، درخصوص استفاده صنایع از گاز، محدودیت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت ساعت کاری ادارات و دستگاه های اجرایی به روال عادی از فردا

بازگشت ساعت کاری ادارات و دستگاه های اجرایی به روال عادی از فردا