مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 14:162023-01-31دانش

وزیر علوم: از نظر اقتصادی با محدودیت هایی مواجه هستیم


از نظر اقتصادی با محدودیت هایی مواجه هستیم هر چند مشکلات زیادی در زمینه تجهیزات، مقاوم سازی ساختمان ها، نگهداری ابنیه، - ایسنا/خوزستان وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: از نظر اقتصادی با محدودیت هایی مواجه هستیم هر چند مشکلات زیادی در زمینه تجهیزات، مقاوم سازی ساختمان ها، نگهداری ابنیه، محوطه سازی، امکانات آزمایشگاهی و.

وجود دارد.

دکتر محمدعلی زلفی گل در نشست شورای دانشگاه شهید چمران اهواز که امروز (11 بهمن ماه) در این دانشگاه برگزار شد، بیان کرد: در این دانشگاه افرادی مانند دکتر ترسلی و دکتر پوررضا حضور دارند که سال های عمر خود را در راه علم و آموزش سپری کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به برنامه های سفر خود به استان خوزستان و دیدار با دانشگاهیان، افزود: روز گذشته از پروژه های عمرانی دانشگاه نیمه تمام دانشگاه شهید چمران اهواز دیدن کردیم و تلاش خواهیم کرد اعتبارات لازم برای اتمام این پروژه ها تامین شود و این دانشگاه بتواند از ظرفیت های فیزیکی، آزمایشگاه و آموزشی این فضاها بهره مند شود.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: امیدواریم در رایزنی های انجام شده با مسئولان کشور بتوانیم اعتبارات لازم را تا پایان سال برای حل مشکلات آموزش عالی استان خوزستان و دانشگاه شهید چمران اهواز جذب کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر علوم: از نظر اقتصادی با محدودیت هایی مواجه هستیم

وزیر علوم: از نظر اقتصادی با محدودیت هایی مواجه هستیم