مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 بهمن 1401 ساعت 09:502023-01-31اجتماعي

ثبت نام بیش از 7000 مددجوی بهزیستی در سامانه افراد جویای کار طی 48 ساعت


سامانه ثبت نام افراد بیکار و جویای کار تحت پوشش بهزیستی در حالی از روز شنبه (8 بهمن ماه) راه اندازی شده است که به گفته رییس دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور طی 48 ساعت، - سامانه ثبت نام افراد بیکار و جویای کار تحت پوشش بهزیستی در حالی از روز شنبه (8 بهمن ماه) راه اندازی شده است که به گفته رییس دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور طی 48 ساعت، بیش از 7000 مددجوی تحت پوشش در این سامانه ثبت نام کرده اند.

سیدحسن صافی در گفت وگو با ایسنا، ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: از روز شنبه سامانه ای با هدف معرفی افراد بیکار و جویای کار تحت پوشش سازمان بهزیستی به متقاضیان نیروی کار با همکاری مراکز آزاد فنی و حرفه ای به آدرس http://www.

jobwo.

ir راه اندازی شده است که تاکنون بیش از 7000 فرد در این سامانه به عنوان افراد دارای مهارتِ بیکار یا افراد فاقد مهارت و فاقد شغل ثبت نام کرده اند.

وی با اشاره به اینکه راه اندازی سامانه مذکور پیرو سخنان رییس جمهوری در روز جهانی دارای معلولیت بوده تا براین اساس بهزیستی لیستی از افراد جویای کار خود ارائه دهد، افزود: این بانک اطلاعاتی برای اولین بار به صورت خوداظهاری تدارک دیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام بیش از 7000 مددجوی بهزیستی در سامانه افراد جویای کار طی 48 ساعت

ثبت نام بیش از 7000 مددجوی بهزیستی در سامانه افراد جویای کار طی 48 ساعت